Thursday 29 March 2012

TiaDa keSudahaN

Bismillah...

Hari nie masih terase kepenatan hasil pg interview smlm...huh..masuk nie dh kli ke 3 pg interview n kli ketiga juga la aku failed..kadang aku lelah tuk mencuba..tp bila dgr cite ade yg interview brpuluh2 kali,n at last diorg brjaya,so aku pon percaya pd rezeki...rezeki tu ade..cume blom masenye lg..so ape yg patot dibuat skrg,usaha dan usaha dan usaha...lps tu truskn berdoa dan tawakal...Insyaallah..ade la nnt tu..Allah nk menduga sama ada kite sabar atau tak...I will try my best to be the best...

Back to the interview,aku pg hari selase petang dlm keadaan yg kelam kabut.nie la akibatnye bila esok nk intrview,hari nie baru nk sebok2..kn dh pdn muke...haha...aku naik train pg kl dgn kakak n mmbe dia...so smpai sana dh tak tau nk tuju ke hotel yg sepatotnye terpakse la mntak tlg dri SESEORANG.....Seseorang yg klu bleh aku tak nk jmpe....sbb bila jmpe mcm2 perasaan dtg..plg tak boleh,perasaan sedih,sebak n yg sewaktu dgnnye...bkn sbb ade yg x kene dgn muke dia..tp aku mmg tak boleh tgk muke dia yg akan igtkn aku kt prkare lepas...tp atas dasar trpaksa,so aku pon terpakse la buat muke mcm xde pape yg jadi.Hakikatnye,Tuhan je tau ape perasaan aku mase tu...byk bnde yg aku nk smbang dgn dia..tp keadaan sekeliling ditambah plak dgn ade org lain,terpakse la aku batalkn hasrat...mmg dia tak rase ape yg aku rase mase tu(I guess)....

Lpas tu kitorg nie dihantar la ke hotel yg kitorg nk check in tu..before tu pg mkn..Mmg aku tak bercakap pon dgn dia..rase lain sgt2...Dia pon klu bleh tak nk aku dduk dpn..Meluat tgk aku kot...ape bleh buat..kite menumpang je kn..Bila dh smpai hotel,aku ambik beg then trus blah...hurm..lg lame aku duk tgk dia,lg sebak la aku rase...

Bila dh check in,mule la tringat2 kt dia...tp dia...mcm takde pape yg jd..knp la kau tak phm perasaan aku skrg...setiap kli lpas solat,aku tak pnah lupe doakan kau...and I hope to be like before (dgn cara yg lbih baik)..tp ntah la...brtmbah sedih bila tgk post2 kt fb kau sume psal cinta...cptnye diri kau dpt pengganti..tak spt ape yg kau ckp kn sblm nie...tp sape lah aku utk pakse kau terime aku..walaupon hakikatnye,aku rindu kau yg teramat....(I miss u M.A.)

No comments:

Post a Comment