Tuesday 22 May 2012

suke hati nk ckp ape pun!

Assalammualaikum....

Aiyaaaaaa....ali2 manyak penat lorrrrr...penat bwk perut yg comel nie....kuikuikui...arhhhhhh..ape aku nk ckp aku pnye psal laaaaaaaa...baru perasan yg dh lame aku xupdate blog..sbb aku xigt yg aku dh ade blog...pfffffttt..biase la bile bdn penat,otak pon penat,sume akn jd penat and ape2 pon xbleh igt...ok aku xtau ape yg aku sdg lalutkn...sbb ari nie ari yg membosankn ibarat berade di tgh sawah sambil menangkap lintah darat yg x bertanggungjwab...hey2!!!!ape nie...aku pkai taip je ikut ape yg jari aku nk taip.....bile bosan yg teramat cmnie la jdnye....taip laju je pdahal xtau ape yg sedang ditaipkan...rase mcm hebat pulak bleh taip selaju nie tnpa ade sbrang kesalahan mengeja...hahahahahahahaahaha...bangge nye bile mnjd seorg tukang taip yg brjaya...wht the hell i'm talking about???please somebody help me...please call 911....hurmmmmmmmmmmmmmmmmm.....bye dunia!i'm out of boarder!!!!this is madnessssssss!!!whatever!!!!

ok bye!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment