Thursday 3 October 2013

AuGUst GemBira,SePtember DeriTa,October meRana

Dh sekian lame x update blog,tetibe lak terase nk update hari nie...mate ngantok tp xbleh tido sbb otak byk masalah..masalh duit,masalah kete,masalah hubungan,masalah itu,masalah ini,dan lain2 masalah...serabut2....bermule dgn august yg penuh dgn excited...sbb ape,sbb dpt kete baru!!!yeayyyy!!!setelah sekian lame,akhirnye berjaye gak pakai kete wlaupon kete biase je...jd laaaa,,,jnji gune duit sndiri...

Bile dh start berkereta nie,pham2 je laaaa....duit pon makin byk kuar mcm air...duit kete,duit minyak,duit umah,duit bil,duit itu ini dan bla bla bla...bosan!!!!kn best klu minyak boleh isi dgn air kncing je,minum air byk2 pastu kencing smpai penuh...September bulan yg paling sempit,paling seksa sbb mase nie la aku kene byar duit kete,duit umah sbb aku baru pindah umah,duit mkn,duit minyak,(minyak lagi)...bosan dgr pasal duit!!!sbb aku xde duit!!!ckup stahun keje,gaji pon xbyk mane,mmg laa lg semputtttttt bile nk kne byar sume bnde,,,,klu la aku kaye...hari2 hari raye...

Sedar x sedar dh setahun keje...skrg dh masuk october....tp gaji dh abis...bile gaji dh abis,dtg plak bala bertimpa2...ape la nasib bdn...stressss...kete kesayangan bru pakai 2 bln dh kne ganti sbb bumper sbb xcident....ai la nasibbbb...stressss!!!duit lgi..mane nk korek...klu la bulu hidung aku mahal,snggup jugak aku cabut satu2 pegi gadai...xde la stress cmnie...xpsal2 mood swing...aku xmrah kau...bkn salah kau..tp aku stresss...sbb tu aku terlepas geram kt kau...klu la kau tau...kau pham...hmmmm

Mood hilang serta merta...xde rase nk bercakap,xde rase nk melawak,xde rase nk hepy...klu la ade org yg pham diri nie...kn bagus...lpas nie,kne blaja hidup independent sbb xkn ade lg org yg sudi nk menemani diri nie mane je aku pg..org dtg dan pegi...aku pon xsabar nk bwak diri...pegi jauh dri sume org...bosan ahhhh!!!



No comments:

Post a Comment