Tuesday 8 October 2013

Ku butUh Waktu

Kenapa lelaki terlalu senang berbuat janji???kenapa lelaki terlalu mudah meluahkn kata2 cinta yg akhirnya memberi harapan kepada wanita yg mengharapkan semua tu berakhir dgn sesuatu yg indah???kenapa mesti habis madu sepah dibuang????kenapa?kenapa??n kenapa???

Setelah kau berjaya mengaetuk pintu hati aku untuk menerima cinta seorg LELAKI dan menerima kau sebagai kekasih hati,tp akhirnya,aku diperlakukan sebegini....ape salah aku???ape dosa aku???
ye!aku bukan sorg wanita yg faham erti cinta...mungkin aku tak dapat penuhi ape yg kau inginkan...tp aku tak boleh terima jawapan biar waktu menentukan segalanye....

Aku cuba buat yg terbaik untuk kau...aku perlukan kau setiap waktu dan aku harap yg kau akan sentiase ade di sisi aku di saat aku memerlukan kau...tp kau tak pernah mengerti...kenapa tidak berfikir panjang sebelum berani cuba mengetuk pintu hati aku...

aku kecewa,sedih....aku perlukan waktu...........inginku bawa hati yg duka dan lara jauh dari sini...membawa hati yang kecewa...ye....akan tiba masanye satu hari nnt...dan dikala itu,kau tidak akn pernah berjumpa dgn perempuan ini lagi...mungkin itu akan buat kau lebih bahagia....hurmmmmmm

No comments:

Post a Comment